SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Monitoring aktuálních informací a webových zdrojů týkajících se "Sociálních sítí". Weblog je součástí informačního portálu AKA-MONITOR, www.akamonitor.cz, spravovaného doc. A. Katolickým. Stránka obsahuje vlastní texty a zejména stručně komentované odkazy na pozoruhodné české a anglické zdroje v literatuře, v časopisech a na webu. Využijte možnosti nastavení RSS čtečky k automatickému sledování aktualizace obsahu weblogu.

My Photo
Name:
Location: Plzeň, Czechia

Internetový publicista provozující AKA-MONITOR ISSN 1804-042X www.akamonitor.cz,.

11.2.09

Sociální sítě módní téma v současném marketingu?

Pod názvem "Sociální sítě jako mesiáš brandu a budgetu?" nacházíme na níže uvedené adrese ke stažení doc. soubor s tímto úvodem: "Jak prohlásil Jan Václav Čep, majitel agentury Dignity a portálu Tiscali, zatímco minulý rok všichni mluvili o komunitách, letos je v marketingu módní téma sociální sítě. Všichni se tak baví o jejich komerčním využití, konkrétních případů je ovšem jak šafránu."
Cituji z textu:
"Podle Adama Javůrka, známého internetového žurnalisty a popularizátora sociálních sítí 93% uživatelů sociálních sítí očekává od firem, že je budou užívat. Z toho 43% chce, aby jim tam firma poradila, 41% uživatelů si přeje, aby firma zjišťovala zpětnou vazbu a 25% lidí si přeje, aby sociální sítě firma využila jako prodejní kanál. Zájem by tedy zřejmě byl, problém je, že
firmy se chovají při využívání sociálních sítí většinou jak slon v porcelánu. V sociálních sítích je totiž nejdůležitějším parametrem zajímavé téma. Máte-li o čem mluvit, je to funkční. Nikdo Vás nebude obdivovat za to, že vaše značka nebo produkt je v nějaké té síti zapojený. Proto nejste ani modernější ani více sexy, naopak se většina firem diskredituje jako starý obtloustlý plešatý pán, který jde na diskotéku patnáctiletých pubescentů."
Celý text najdete na adrese:
www.jindrisek.com/clanky/2008/strategie_sociálni-site-jako-mesias-brandu-a-budgetu_bo-tj.doc